MAT OCH ANDRA BULLAR

Lördag kväll. Skönt. Är snart inne i ett natt-stim, jobbade natt i torsdags, sen har jag två nattpass i veckan som kommer och två till veckan efter det. Så därför ska det bli extra roligt att ge sig ut på lite galej ikväll. Man blir lätt isolerad och tar sig bara hemifrån för att gå promenader eller ta sig till gymmet när man är så där trött. Ikväll är en kväll som jag och Linus sett fram emot länge, vi ska nämligen ut och äta på min kompis Sandras restaurang här i stan, Izakaya Moshi tillsammans med mamma och pappa. Mamma fyllde 55 tidigare i veckan så det är henne vi ska fira. Menyn är förbeställd och allting, ska bli så trevligt! Är svinhungrig just nu, har sparat mig nästan hela dagen, haha! Hursomhelst, snart åker klänningen och klackarna på! Ska in och jobba extra i morgon kväll, men innan dess ska jag till Chris och baka bullar, det ska också bli jäkligt roligt! Ha en fin helg!

2 kommentarer

Under familj, fest, Jobb, umgänge

2 svar till “MAT OCH ANDRA BULLAR

  1. MiaLotta

    Tycker också att det ska bli trevligt. Hoppas på god mat. Trevligt säll
    skap vet jag att jag får.
    Pappi.

  2. Britt-Marie Karlsson

    Låter som en trevlig helg, det är det man behöver ibland för att förgylla vardagen.

Lämna en kommentar